Kaipaatko tukea digitaalisen
asiakaspolun kehittämiseen?
Julkishallinnon digipalveluita ihmistä varten
Digitalisaatio muovaa yhteiskuntaamme toimivammaksi, joustavammaksi ja saavutettavammaksi. Kaipaatko tukea digitaalisen asiointipolun kehittämiseen? Toteutamme julkishallinnon digipalvelut käyttövalmiiksi ylläpitoa unohtamatta – aina 100 %:n tyytyväisyystakuulla.
Tulevaisuuden yhteiskunta rakennetaan käyttäjälähtöisten palveluiden avulla. Sähköinen asiointi voi olla muutakin kuin sekavia verkkosivuja ja pitkiä lomakkeita. Rakennamme julkishallinnon digipalvelut aina tarpeiden mukaan niin, että niitä on miellyttävä ja helppo käyttää. Saat tueksesi intohimoisten asiantuntijoiden tiimin, joka toteuttaa mutkattomasti vaativammatkin digitoiveet.

Onko jotain mielessä?
Kysy pois – olemme valmiita auttamaan
Ota yhteyttä
Tasoitetaan digitaaliset
asiointipolkusi yhdessä
Käyttäjälähtöisesti
Onko suunnitelmissasi julkishallinnon digipalvelu, jota on oikeasti vaivaton käyttää? Asiantuntijamme tietävät, miten sellainen toteutetaan. Meillä suunnittelun lähtökohta ovat aina käyttäjät ja heidän tarpeensa. Näin varmistamme, että digipolku on asiakkaasi ensisijainen valinta.
Turvallisuudesta tinkimättä
Tietoturva on aina avainasemassa julkishallinnon verkkopalveluissa. Osaavat asiantuntijamme huolehtivat, että asiointipalvelusi käyttö on turvallista ja huoletonta 24/7. Tarvittaessa toteutamme palvelut KaTaKri- sekä PiTuKri- tietoturvavaatimusten mukaisesti. Meillä on myös kokemusta vahvasta tunnistautumisesta ja Suomi.fi -tunnistuksesta.
Räätälöidyt ratkaisut
Olipa kyseessä verkkopalvelu, mobiilisovellus tai näiden yhdistelmä, rakennamme sen vastaamaan juuri sinun ja asiakkaidesi todellisia tarpeita. Suunnittelemme yhdessä kanssasi yksilöllisen ratkaisun, joka on räätälöity palvelemaan tarkoitustaan parhaalla mahdollisella tavalla.
100 % tyytyväisyystakuu
Hoidamme suunnittelun, palvelukehityksen ja ylläpidon kokonaisuutena alusta loppuun. Me Vincitillä uskomme omaan kädenjälkeemme niin paljon, että annamme sille tyytyväisyystakuun. Jos et ole 100 % tyytyväinen lopputulokseen, emme laskuta sinua.
Näin autoimme
asiakkaitamme
Riistakeskus – Digitaalinen asiointi ja joukkoistettu tiedonkeruu yhdessä palvelussa
Suomen riistakeskuksen tavoitteena oli sähköistää metsästyslupaprosessit ja joukkoistaa riistadatan kerääminen. Nykyään jopa 160 000 suomalaisen metsästäjän taskusta löytyy Oma riista -palvelu, jonka mukana kulkevat kaikki tärkeät tiedot metsästyskorteista havaintoihin. Palvelu on maailmassa ainoa laatuaan, ja sen avoimet rajapinnat mahdollistavat myös julkiseen dataan perustuvien kolmansien osapuolien sovellusten kehittämisen.