Data Driven Digital Sales –
Uusia näkökulmia digitaaliseen myyntiin
Kuinka valmistautua digitaaliseen murrokseen?
Koronapandemian vauhdittamana digitaalinen murros on luonut, toimialasta riippumatta, uudenlaisen globaalin kilpailutilanteen, jossa asiakaskokemus ratkaisee.
Markkinoille on tullut uusia toimijoita, jotka tuovat mukanaan uusia ketterämpiä ja tehokkaampia toimintamalleja. Asiakkaiden kulutustottumukset ovat muuttuneet ja heillä on entistä suurempi valta valita juuri ne toimijat, jotka tarjoavat heille parhaan asiakaskokemuksen. Valitettavan usein digitaalinen myynti nähdään pelkästään verkkokauppana, niin tärkeä osa kuin se onkin digitaalista myyntiä. Mutta onnistumiseen kovassa kilpailussa tarvitaan paljon enemmän.
Data Driven Digital Sales -tapahtumasarjamme tuo uusia näkökulmia digitaaliseen myyntiin ja siihen mitä kyvykkyyksiä yritysten tulisi kehittää, jotta tulevaisuus voidaan kohdata paremmin.
Tule kuulolle tapahtumiimme!

Käsittelemme teemaa kattavasti tapahtumissamme – valitse itseäsi kiinnostava aihe ja katso tallenne:
Webinaaritallenne: Kolme näkökulmaa tulevaisuuden asiakaskokemukseen
Minkälainen on asiakkaanne palvelukokemus? Miten kokemusta mallinnetaan ja varmistetaan, että asiakkaat palaavat asioimaan digitaalisiin palveluihinne myös tulevaisuudessa? Niin kuluttajat kuin yrityksetkin ovat tottuneet sujuvaan asiakaskokemukseen ja enenevissä määrin valitsevat helppouden halpuuden sijaan. Mihin suuntaan digitaalisen asiakaskokemuksen tulevaisuus on kehittymässä ja miten siihen voidaan varautua?
Webinaarin teemat:
* Miten asiakaskokemusta mallinnetaan palvelumuotoilun metodein?
* Miten asiakaspolkua voidaan hyödyntää kilpailuedun tunnistamiseen ja kasvattamiseen?
* Kolme trendiä, jotka vaikuttavat tulevaisuuden asiakaskokemukseen
Webinaari on juuri sinulle, jos:
* Osallistut yrityksesi asiakaskokemuksen varmistamiseen
* Sinua kiinnostaa tietää miten liiketoimintaa kehitetään palvelumuotoilun menetelmin
Äänessä: Asiakaskokemuksen asiantuntijamme Sadi Hossain ja Anna Ruutiainen.
Katso tallenne
Katso tallenne online-tapahtumastamme: Data Driven Digital Sales Forum – Kasvun alustat
30.3.2022 järjestetty Data Driven Digital Sales –Kasvun alustat online-tapahtuma käsitteli digitaalisen myynnin ja alustatalouden teemoja laajemmin ja toi uusia näkökulmia digitaalisen myynnin kyvykkyyksien kehittämiseen.
Asiantuntijoina tapahtumassamme puhuivat:
- Timo Vuori, Strategisen johtamisen professori, Aalto-yliopisto
- Kai Kaasalainen, toimitusjohtaja, Tamro Oyj
- Antti Tanaka, Online and Digital Development Manager, Alko
- Heidi Ruottinen, Business Lead, Data Excellence, Bilot
- Mikko Mattila, Team Lead, Intelligence Enterprice, Bilot
- Henna Niiranen, Chief Business Officer, DevOps, Vincit
- Jan Landén, Chief Business Officer, Commerce, Vincit
- Julius Manni, toimitusjohtaja, Vincit
Tapahtuman juontajana ja moderaattorina toimi Marja Hintikka.
Klikkaa alta tapahtuman sivulle ja katso tallenne!
Webinaaritallenne: Vastuullisuus digitaalisen kaupan kilpailuetuna
Kiinnostus vastuullisuutta kohtaan kasvaa jatkuvasti. Sekä kuluttaja-asiakkaat että B2B-kumppanit kaipaavat tietoa vastuullisista vaihtoehdoista, ja samalla kiertotalouden palveluiden markkinat kasvavat. Miten yrityksesi voi erottautua vastuullisuudella, ja miten tuoda vastuullisuus osaksi menestyvää asiakaskokemusta?
Webinaarin teemat:
*Mitä asiakkaat odottavat digitaalisen kaupan vastuullisuudelta? Miten vastuullisuus näkyy osana asiakaskokemusta?
*Mitä erilaiset kiertotalouden mallit kuten jakamistalous ja tuote palveluna tarkoittavat digitaalisessa kaupassa? Minkälaisia kumppanuuksia ne vaativat?
*Minkälaisia odotuksia kumppaneilla on vastuullisuudelle ja vastuullisuuteen liittyvälle tuotetiedolle?
Webinaari on juuri sinulle, jos:
* Johdat yrityksesi myyntiä tai kehität yrityksesi digitaalista myynti- ja asiakaspalvelukyvykkyyttä
* Haluat erottautua vastuullisuuden avulla
Äänessä: Vincitin vastuullisuusasiantuntija Niina Mikolanniemi sekä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija Anna Ruutiainen.
Katso tallenne
Webinaaritallenne: Tuotekokemus asiakasarvon ja kilpailuedun mahdollistajana
Erilaisten tuotteiden ja ratkaisujen tarjonta ja saavutettavuus ovat kehittyneet nopeasti. Miten erottaudut kilpailijoistasi ja luot kestäviä suhteita hyvän tuotekokemuksen avulla?
Webinaarin teemat:
*Millainen rooli tuotekokemuksella on hyvän asiakaskokemuksen ja kilpailuedun mahdollistajana?
*Millaisia kyvykkyyksiä hyvän tuotekokemuksen mahdollistaminen edellyttää?
Webinaari on juuri sinulle, jos:
*Johdat yrityksesi myyntiä tai kehität yrityksesi digitaalista myynti- ja asiakaspalvelukyvykkyyttä
*Haluat hyödyntää digitaalisuutta liiketoimintasi muutoksessa
*Haluat lisää tehoja verkkokauppasi myyntiin
Äänessä: Tuotekokemuksen hallinnan asiantuntija Jonne Seppänen sekä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija Anna Ruutiainen Vincitiltä.
Katso tallenne
Webinaaritallenne: Lisää myyntiä ja kasvua jälleenmyyjiä ja kumppaneita tukemalla
Jälleenmyyjät ja kumppanit ovat tärkeitä liiketoimintasi menestymisen kannalta. He edustavat brändiäsi arjessa ja rakentavat tärkeitä luottamussuhteita loppuasiakkaisiin.
Tänä päivänä menestyminen ei rakennu pelkästään erinomaisten tuotteiden ympärille. Onnistuminen edellyttää, että ymmärrät jälleenmyyjien ja kumppaneiden työtä, haasteita ja kipupisteitä sekä pyrit ratkaisemaan niitä siten, että onnistuminen on molemminpuoleista. Tarjoamalla parhaat sisällöt, datan ja digitaaliset työkalut, voit auttaa jälleenmyyjiä ja kumppaneitasi menestymään. On hyvä muistaa, että kumppanisi edustavat myös kilpailijoiden brändejä. Miten siis varmistat, että he valitsevat juuri sinun tuotteesi asiakkailleen?
Webinaarin teemat:
* Miten autat kumppaneitasi menestymään B2B-liiketoiminnassa?
* Miten tunnistat kumppaneittesi todellisia tarpeita ja kipupisteitä?
* Kuinka kehität ekosysteemiä ja heille tarjottavia digitaalisia palveluita?
* Käytännön esimerkkejä kumppaneitasi osallistavasta kehitysmallista
Webinaari on juuri sinulle, jos:
* Toimit liiketoiminnan kehittämistehtävissä
* Vastuullasi on jälleenmyyjät, kumppanit ja yhteistyön kehittäminen
* Toimit B2B-myynnissä
Äänessä: Digitaalisen myynnin ja B2B asiakaskokemuksen kokenut asiantuntija Tatu Könönen sekä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija Anna Ruutiainen Vincitiltä.
Katso tallenne
Webinaaritallenne: Datavetoinen myynti – itsepalvelukanavasta kohti yrityksen DNA:ta
Miten yrityksesi onnistuu uudessa pelitilanteessa, jossa kaikki B2B- ja B2C-kohtaamiset ovat digitaalisia?
Webinaarin teemat:
* Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut ja miksi siihen on tärkeää vastata juuri nyt?
* Mistä aineksista rakentuu vaikuttava, uuden ajan digitaalisen myynnin kyvykkyys?
* Mitä muutos edellyttää organisaatioltasi?
Webinaari on juuri sinulle, jos:
* Johdat yrityksesi myyntiä tai kehität yrityksesi digitaalista myynti- ja asiakaspalvelukyvykkyyttä
* Haluat hyödyntää digitaalisuutta liiketoimintasi muutoksessa
Äänessä: Vincit NOW -konsultointiyksikön vetäjä vetäjä Jan Landén sekä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija Anna Ruutiainen Vincitiltä.